Economist / Contabil

BUCURESTI
CONTABILITATE
Cerintele de baza ale postului
Studii de baza: studii superioare economice
Experienta: minim 2 ani evidenta financiar-contabila
Cunostinte:
  • Cunostinte ︌︈︈︂︂︃︊︈​︂︆︄︅​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎in realizarea evidentelor contabile;
  • Cunostinte minime de fiscalitate: impozit, TVA: cote in vigoare, plafoane, etc.
  • Cunoasterea planului de conturi
  • Cunostinte operare soft contabil (constituie avantaj experienta de lucru in ERP)
  • Cunostinte avansate de MS Office (Word, Excel, Outlook);

Abilitati personale:
Deschis spre cooperare si ajutor interdepartamental, sa contribuie la identificarea solutiilor in echipa, sa aiba bune abilitati de comunicare si relationare, atitudine pozitiva, amabilitate, disponibilitatea de invatare si dezvoltare.

Descrierea jobului

Obiectivele postului: gestionarea activitatii contabile de la inregistrarea documentelor pana la inchiderile contabile, intocmire balanta si bilant, declaratii fiscale; intocmire situatii de raportare financiara, verificari de conturi, etc.

Principalele sarcini si responsabilitati:
  • operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca sau casa, urmarirea circuitului documentelor, conform procedurilor de lucru ale societatii;
  • operarea si analiza documentelor de intrare-iesire in/din societate;
  • asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar-contabile (decontare cu furnizorii si beneficiarii, inregistrare facturi, reglare balante de stocuri, analiza lunara a conturilor etc.)
  • realizare centralizatoare, rapoarte de activitate specifice postului;
  • intocmire note contabile, registre contabile, documente centralizatoare;
  • urmarirea si operarea documentelor de incasari si plati prin banca;
  • operarea documentelor de intrare-iesire in gestiuni si urmarirea custodiilor;
  • inregistrarea in evidenta contabila a facturilor de la furnizori si clienti;
  • monitorizarea si gestionarea erorilor aparute in procesul automat de incarcare/descarcare a facturilor emise/primite in sectiunea e-Factura din SPV, cu respectarea legislatiei in vigoare si a normelor interne
  • asigurarea evidentei cantitative si valorice a patrimoniului societatii si inventarirea acestuia;
  • asigurarea desfasurarii ritmice a operatiunilor de decontare cu furnizorii si beneficiarii; 
  • urmarirea circuitului documentelor si respectarea procedurilor de lucru ale unitatii.