Asistent Manager/ Secretara

BUCURESTI
ADMINISTRATIV
Dacă ești o persoană empatică, cu abilități excelente de comunicare și o atenție deosebită la detalii, o persoana organizată și capabilă să gestioneze eficient sarcinile administrative și să ofere suport managerial, această poziție este pentru tine!︌︈︈︂︂︃︊︈​︂︆︄︅​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎

Cerințe:
  • Capacitate de rezolvare promptă a problemelor și de prioritizare a activităților;
  • Capacitate de asumare a acțiunilor și de respectare a termenelor limită;
  • Capacitate analitică, atenție la detalii;
  • Persoană sociabilă, cu atitudine pozitivă;
  • Cunostințe operare PC (Word, Excel, PowerPoint, navigare internet);
  • Cunostințe de limba engleză (scris/vorbit);
  • Studii în domeniul Economic/Financiar sau Administrarea Afacerilor

Descrierea jobului

Responsabilități principale:
  • Întocmește documentele și rapoartele solicitate;
  • Urmărește stadiul de realizare a proiectelor în desfășurare și transmite situația către manager;
  • Mentine legatura cu diverși furnizori și se implică în organizarea evenimentelor interne;
  • Asigură protocolul pentru vizitatori;
  • Administrează apelurile telefonice si emailurile;
  • Gestionează documentele departamentelor (recepționează corespondența și o distribuie către persoanele vizate, arhivează documentele);
  • Efectuează rezervările necesare de zbor și cazare pentru deplasări;
  • Menținerea confidențialității informațiilor și respectarea politicilor interne ale companiei.
  • Alte sarcini administrative conform necesităților companiei.

📍 Locație: București, Sector 1
🕐 Program: 8 h/zi