Contact

Cariera

Avem nevoie de tine. Alatura-te echipei noastre!
Avem peste 700 de angajati in grup, o echipa frumoasa, unita de pasiunea pentru domeniul auto. La noi iti vei dezvolta experienta intr-un mediu de lucru corect si vei primi beneficii pe masura muncii tale. Suntem leaderi in vanzari pentru marcile Opel, Mazda, Suzuki in Romania.

Ce avantaje ai?

Salariu fix
Tichete de masa
Bonus in functie de performanta
Participare la cursuri de perfectionare
Conditii moderne de lucru
Alte beneficii si bonusuri

Vrei sa faci parte din grupul Radacini?

Hai sa ne cunoastem!
resurse.umane@radacini.ro
0738.885.658

  • Ne-am dori ca noul/noua coleg/colega sa faca parte dintre persoanele ce au:

    • experienta minima in activitate de call-center;

    • atitudine pro-activă, spirit de echipă;

    • grad inalt de sociabilitate, adaptabilitate, entuziasm si cu simţ comercial,

    • cunoștințe de lucru PC (MS Office/Internet);

    • bune abilități de relaționare

     

    Descrierea jobului

     

    Rămânem dedicați conceptului “clienți pe viață” și vom continua să ne concentrăm toate eforturile pentru ca actualii și viitorii noștri clienți să fie multumiți de serviciile oferite. Daca esti interesat vom face echipa in aceasta directie!

    Preluarea cerintelor clientilor si/sau contactarea clientilor pentru diverse aspecte, ce tin de domeniul nostru de activitate, sunt principalele responsabilitati.

    Crezi ca esti potrivit(a) pentru asta?

  • Nu ne marim echipa, dar mai avem nevoie de un om! Esti tu?

    Ne ocupam de vanzare auto-rulate, mai exact masini second-hand.

    Suntem o super-echipa, ne desfasuram activitatea in Chitla, la intersectia dintre Soseaua de Centura si Soseaua Banatului.

    Tu, ar trebui sa ne ajuti cu retusurile necesar a fi facute unei masini, pentru a fi intr-o super-promovare!

    Ce zici, ne auzim? Poate iti place ce facem si te alaturi echipei!

  • Te pasioneaza masinile? Pe timp de criza, in plina pandemie, noi angajam!

    Cum crezi ca esti la capitolele:

    -        Abilitati de comunicare?

    -        Gestionare inteligenta a timpului si resurselor?

    -        Dorinta pentru dobandirea de noi cunostinte?

    -        Incredere in fortele proprii?

    -        Utilizare softuri/aplicatii informatice?

    Daca raspunsul tau este cu plus la aceste intrebari ... Hai să faci parte din echipa noastră!

     

    Aaaa... da, iti spunem si ce trebuie sa faci:

    -              Sa pui cat mai multe intrebari .... pentru identificarea cerintelor clientului si inregistrarea lor;

    -              Sa dai cat mai multe raspunsuri .... pentru consilierea si informarea clientilor cu privire la volumul, durata si costul lucrarilor efectuate in service;

    Sa ai cat mai multa atentie la detalii ..... pentru intocmirea comenzii de lucru, pentru atelier si pentru urmarirea acesteia si a termenului de executie, dar si pentru necesitatea efectuarii unor lucrari ulterioare;

  • Descrierea jobului

    executa reparatii specifice de tinichigerie pentru lucrarile repartizate;

    respecta timpii de lucru si tehnologia specifica de reparatii

     

    Candidatul Ideal

    calificarea de tinichigiu - reprezinta avantaj;

    permis conducere categoria B;

    experienta in activitati de caroserie;

    concentrare pe calitatea lucrarilor;

    atent la detalii

  • Căutăm coleg de echipa, Mecanic Auto. 

    Ai aptitudini tehnice și cunoștințe solide de mecanică auto?

    Ești o persoană responsabilă, organizată și ai o abordare proactivă cu privire la situaţiile apărute?

    Activitatile tale principale sunt:

    • revizii si verificari periodice
    • reparatia/verificarea suspensiilor, articulatiilor si a transmisiei
    • intretineri periodice
    • reparatii cutii viteze manuale
    • schimburi de ulei, filtre, etc.
    • Si binenteles multe altele ...
  • Descrierea postului:

    -  colaboreaza cu personalul tehnic in vederea identificarii si stabilirii necesarului de piese schimb pentru reparatii sau pentru comercializarea catre clienti diversi;

    -  intocmeste, supune aprobarii si lanseaza comanda de piese;

    -  se asigura ca aprovizionarea cu piese de schimb sa fie optima;

    -  gestioneaza depozitul de piese si raspunde de marfa depozitata;

    -  intocmeste analize periodice si previziuni cu privire la activitatea de aprovizionare cu piese de schimb si accesorii;

     

    Cerintele postului :

    -  studii medii tehnice ( superioare reprezinta un avantaj );

    -  permis conducere categoria B;

    -  experienta pe un post similar - vanzari piese auto;

    -  orientare spre client, abilitati de comunicare;

    -  cunostinte bune de utilizare calculator;

    -  caracter organizat, loial, integru;

    -  spirit colegial si de echipa;

    -  dinamic, atent in indeplinirea sarcinilor;

    -  dorinta de invatare si perfectionare;

     

     

  • Construim o echipa solida de peste 30 de ani. Vino in echipa Radacini! Rolul pregatit pentru tine este de Administrator Infrastructura IT.

    Inovatia si viziunea orientate spe viitor au facut ca unul dintre cei mai important dealer din auto sa se dezvolte si sa isi dedice energia pentru a oferi experiente complete in domeniul auto, utilaje si imobiliare. Numaram aproximativ 8 branduri cunoscute, 700 de angajati in cele 7 orase si 20 de puncte de lucru in care ne desfasuram activitatea.

    Responsabilitatile tale:

    - De a asigura functionarea continua si optima a serverelor - Linux si Windows si a aplicatiilor companiei - ERP, CRM, HCM, DMS, etc.

    - De a intretine si dezvolta infratructura de retea necesara functionarii locatiilor noastre (aproximativ - 20 locatii) - echipamemte CISCO; UBIQUITI; tehnologii VoIP; MSSQL; ORACLE DB; Office 365, HyperV; CLOUD

    - Level 2 support.

    Experienta ta profesionala:

    - 2+ ani experienta

    - experienta de lucru in Linux, Win Server.

    Beneficiile tale:

    Iti vei dezvolta calitatile profesionale si personale, atat din punct de vedere individual, cat si ca membru al unei echipe de profesionistI.

    Conditii de salarizare atractive.