Cariera

Avem nevoie de tine. Alatura-te echipei noastre!

Avem peste 700 de angajati in grup, o echipa frumoasa, unita de pasiunea pentru domeniul auto. La noi iti vei dezvolta experienta intr-un mediu de lucru corect si vei primi beneficii pe masura muncii tale. Suntem leaderi in vanzari pentru marcile Opel, Mazda, Suzuki in Romania.

Ce avantaje ai?

Noi iti oferim:

-   Salariu motivant;

-   Bonusuri de performanta;

-   Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala;

-   Zi libera chiar de ziua de nastere;

-   Ajutor financiar pentru evenimente placute sau mai putin placute;

-   Reparatii masini personala - cu tarif special pentru angajati;

-   Tichete de masa (30 lei/zi lucratoare);

-   Tichete cadou de sarbatori (Paste, Craciun).

Vrei sa faci parte din grupul Radacini?

  • Responsabil activitate rent a car

    Candidatul Ideal

    ·       Experienta de minim 2 ani intr-o pozitie similara;

    ·       Cunostinte generale si tehnice in domeniul auto, constituie avantaj;

    ·       Competente digitale, de utilizare aplicatii specifice;

    ·       Permis de conducere categoria B;

    ·       Excelente abilităţi de comunicare;

    ·       Orientare spre client şi dezvoltarea relaţiilor;

    ·       Atitudine proactivă;

    ·       Entuziasm;

    ·       Amabilitate şi perseverenţă;

    Descrierea jobului

    ·       Coordoneaza activitatea de inchiriere a autoturismelor in conformitate cu politica de inchiriere a firmei;

    ·       Ofera consultanta clientilor privind autoturismul ce urmeaza a fi inchiriat;

    ·       Preia rezervarile si urmareste contractele;

    ·       Deschide si inchide contracte inchiriere auto in aplicatia de lucru;

    ·       Raporteaza toate rezervarile in aplicatia pentru rezervari;

    ·       Prezinta serviciile firmei si se asigura de intelegerea corecta de catre clienti;

    ·       Stabileste relatii de dezvoltare cu noi clienti;

    ·       Verifica starea autoturismului la predare si la returnare (identifica eventualele avarii);

    ·       Tratarea cu profesionalism a tuturor solicitarilor primite din partea potentialilor clienti; prin toate canalele de comunicare;

    ·       Mentine si fructifica legatura cu clientii;

    ·       Propune planuri de actiune in vederea cresterii inchirierilor si a obtinerii de profit in zona;

    ·       Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.

     

  • Inginer urmarire executie - constructii

    Candidatul Ideal

    Cautam un coleg/ o colega, tanar (a), energic (a), cu chef de munca si implicare in cele mai faine proiecte ale noastre, care sa detina urmatoarele abilitati:

    ·       Studii superioare in domeniul tehnic (Constructii, Cadastru si Arhitectura);

    ·       Disponibilitate la deplasari;

    ·       Ambitie, optimism, dinamism;

    ·       Bune competente de analiza si organizare;

    ·       Bune competente de comunicare, persuasiune si negociere;

    ·       Capacitate de prioritizare a taskurilor și orientarea catre rezultate;

    ·       Capacitate de intelegere a documentatiilor tehnice de executie;

    ·       Cunostinte de Microsoft Office;

    Descrierea jobului

    ·       Urmarirea calitativa a lucrarilor de finisaje;

    ·       Intocmirea proceselor verbale de predare-primire apartamente beneficiar-antreprenor;

    ·       Intocmirea rapoartelor saptamanale privind lucrările de finisaje;

    ·       Incadrarea în termene a finalizarii și predarii apartamentelor către client;

    ·       Intocmirea cererilor de oferta pentru diferite materiale si centralizarea lor;

    ·       Participarea la sedintele saptamanale de comandament cu antreprenorul și ceilalți subantreprenori;

    ·       Intocmirea listelor de neconformitati pentru lucrările de finisaje și urmarirea finalizarii acestora;

    ·       Centralizarea snag-listurilor în programul Planradar;

    ·       Participarea la receptia finala de predare a apartamentelor catre clienti si inchiderea tuturor punctelor de pe lista de remedieri.

  • Consultant vanzari imobiliare - proiecte rezidentiale

    Candidatul Ideal

    ·       Experienta in vanzari in imobiliare de minim 2 ani reprezinta o conditie obligatorie;

    ·       Ambitie, optimism, dinamism;

    ·       Abilitati interpersonale puternice (influentare, negociere, comunicare, prezentare);

    ·       Capacitate de multi-sarcina si proactivitate;

    ·       Cunostinte de specialitate (legislatie specifica; aspecte de finantare si/sau creditare).

    Descrierea jobului

    ·        Administreaza leadurile de vanzari;

    ·        Furnizeaza cu profesionalism informatiile necesare potentialilor clienti;

    ·        Asigura vizionarea apartamentelor din cadrul complexului;

    ·        Intocmeste documentatia necesara fiecarei tranzactii;

    ·        Realizeaza predarea proprietatii: documentatie si proceduri ulterioare (mentenanta, corespondenta, etc).

  • Programator web - full stack

    Cautam coleg pentru dezvoltare aplicatii web cu bune abilitati de programare!

     

    Ne-ar placea sa regasim in experienta ta cateva din:

    - 1-5 ani experienta;

    - Tehnologii Web: HTML, CSS , Javascript, PHP;

    - Framework: Laravel, Wordpress;

    - Node.js; Vuejs; Livewhire; Tailwind css;

    - PHP, AJAX, XDebug, phpDocumentor, LAMP, phpUnit;

    - Tehnologiile HTML5, CSS3, Git, Less, Sass;

    Abilitati pe care ne-ar placea sa le ai:

    - Pasiune pentru a scrie cod si pentru lumea IT;

    - Sa fii proactiv, idependent si sa ai abilitati de auto invatare;

    - Abilitati de comunicare usoara, punem accent pe echipa si comunicarea are un rol important;

    - Adaptabilitate la noi limbaje si platforme;

    Principalele sarcini si responsabilitati:

    - Dezvoltarea aplicatiilor informatice in conformitate cu cerintele si obiectivele proiectelor;

    - Intretinerea, optimizarea si depanarea aplicatiilor pentru obtinerea si mentinerea unui nivel de performanta cat mai ridicat;

    - Acordarea suportului de specialitate pentru testarea aplicatiilor si depanarea erorilor;

    - Realizarea si adaptarea documentatiei pentru sistemele informationale.

  • Consilier service & Consultant vanzari auto - Constanta

    Candidatul Ideal

    Cautam colegi, doi in zona de vanzari si alti doi in zona de service!

    Ce ar trebui sa aiba colegul nostru?

    ·       Studii de baza: medii/superioare, avantaj studii tehnice;

    ·       Experienta: minim 2 ani, orice activitate similara poate fi considerata avantaj;

    ·       Cunostinte: comerciale si tehnice in domeniul auto;

    ·       Abilitati: Comunicare, amabilitate si orientare spre client;

    ·       Capacitate de invatare si argumentare, de lucru cu documente/sisteme informatice;

    ·       Disponibilitate de a lucra intr-un mediu dinamic;

    ·       Alte Cerinte: Permis de conducere categoria B.

    Descrierea jobului

    ·       SERVICE - consilierea clientilor in ceea ce priveste intetinerea si repararea masinilor in unitatea service;

    sau

    ·       VANZARI - prezentarea, promovarea si vanzarea vehiculelor utilitare in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale firmei.

    Principalele sarcini si responsabilitati pentru CONSILIER SERVICE:

    ·       Programare si receptionare autovehiculelor;

    ·       Estimarea costului de reparatie (piese, material, manopera);

    ·       Intocmeste documentatia aferenta comezilor de reparatie;

    ·       Informeaza clientul asupra lucrarilor necesare si suplimentare pentru intretinerea si reparatia autovehiculelor;

    ·       Verifica disponibilitatea pieselor inainte de inceperea reparatiilor;

    ·       Informeaza permanent clientii asupra stadiului lucrarilor, a termenelor de executie si altor aspecte conexe.

    Principalele sarcini si responsabilitati pentru CONSULTANT VANZARI:

    ·       Identificarea surselor potentiale de prospectare si utilizarea mecanisme de abordare a clientilor;

    ·       Cunoasterea portofoliului de produse si servicii ale companiei si ale grupului;

    ·       Consilierea clientului in alegerea modelului in functie de caracteristicile dorite;

    ·       Vanzarea vehiculelor si intocmirea documentatiei conexe;

    ·       Participarea la evenimente de promovare;

    ·       Respectarea standardelor interne.

  • Mecanic auto - reprezentanta auto Galati

    Candidatul Ideal

    ·       Cunostinte tehnice in domeniul auto – mecanica;

    ·       Persoana ambitioasa, dornica sa invete domeniul auto;

    Descrierea jobului

    ·       Realizeaza reparatiile necesare la mijloacele auto;

    ·       Completeaza documentele pentru evidentierea interventiilor efectuate;

    ·       Preda autoturismul insotit de comanda de lucru completata catre receptie service;

    ·       Raspunde de efectuarea corecta si la timp a reparatiilor.

  • Pregatitor auto - Chitila

    Candidatul Ideal

    ·       Dorinta de a oferi servicii de calitate;

    ·       Seriozitate si punctualitate;

    ·       Rigurozitate si atentie in indeplinirea sarcinilor;

    ·       Concentrare pe calitatea lucrarilor;

    ·       Caracter organizat, disciplinat, loial, integru;

    ·       Spirit colegial, comunicativ si de echipa;

    Descrierea jobului

    ·       Spalare curatare interior exterior;

    ·       Cosmetizare autovehicule, in baza comenzilor de lucru deschise;

    ·       Utilizarea corecta a echipamentelor si ustensilelor de lucru;

    ·       Intretine si curata pompa de spalat si aparatele din dotare;

    ·       Respectarea procedurilor interne ale organizatiei;