Cariera

Avem nevoie de tine. Alatura-te echipei noastre!

Avem peste 700 de angajati in grup, o echipa frumoasa, unita de pasiunea pentru domeniul auto. La noi iti vei dezvolta experienta intr-un mediu de lucru corect si vei primi beneficii pe masura muncii tale. Suntem leaderi in vanzari pentru marcile Opel, Mazda, Suzuki in Romania.

Ce avantaje ai?

Noi iti oferim:

-   Salariu motivant;

-   Bonusuri de performanta;

-   Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala;

-   Zi libera chiar de ziua de nastere;

-   Ajutor financiar pentru evenimente placute sau mai putin placute;

-   Reparatii masini personala - cu tarif special pentru angajati;

-   Tichete de masa (30 lei/zi lucratoare);

-   Tichete cadou de sarbatori (Paste, Craciun).

Vrei sa faci parte din grupul Radacini?

  • Administrator infrastructura IT - jr.

    Candidatul ideal

    CERINTE:

    -        Studii tehnice in domeniul IT constituie un avantaj;

    -        Cunostinte Hardware;

    -        Cunostinte de instalare, configurare si operare a sistemelor Linux si Windows Server;

    -        Limba engleza nivel mediu;

    -        Permis de conducere;

    -        Cunostinte retele si managementul acestora (Ethernet, LAN, vLAN, WAN, TCP/IP,

    DHCP, DNS);

    -        Cunostinte Office.

    Descrierea jobului

    -        Instaleaza, intretine, depaneaza echipamentele IT&C (calculatoare, imprimanta, copiator, telefoane) in mod direct sau prin apelare la firmele externe prestatoare de servicii in caz de interventii de specialitate;

    -        Tine legatura cu firmele furnizoare de servicii pentru a asigura buna desfasurare a activitatii in firma;

    -        Intretine, asigura dezvoltari minore ale infrastructurii de retea;

    -        Instaleaza/configureaza echipamente IT -instalare/modificare sisteme de operare, aplicatii antivirus si aplicatii curente de birou;

    -        Verifica periodic si raspunde de instalarea in exclusivitate a soft-urilor interne, asigura accesul personalizat la Internet si la celelalte resurse IT&C.

    -        Asista utilizatorii in utilizarea infrastructurii IT si a aplicatiilor software;

    -        Suport pentru aplicatii interne de business;

    -        Verifica si administreaza Sisteme de alarmare (sisteme de alarmă, supraveghere video);

    -        Administreaza Sisteme de telefonie fixă (VOIP) și mobilă la nivel de administrare de centrală telefonică și posturi telefonice;

  • Coordonator activitate call center - BDC

    Candidatul Ideal

    Experienta Profesionala dovedita: experienta anterioara in domeniul auto sau de team leader activitate call center

    Cunostinte Necesare:

    Cunostinte de specialitate (legislatie specifica relatiei cu clientul)

    Lb engleza – nivel mediu-avansat

    Cunostinte utilizare calculator, inclusiv Outlook, Excel si Word (si, de preferinta, experienta aplicatii specifice call-center)

     

    Aptitudini si deprinderi necesare:

    -        Persoana activa, optimista, onesta;

    -        Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;

    -        Abilitati interpersonale puternice (influentare, negociere);

    -        Abilitati de leader, energic si orientat catre detalii si calitate, dar si catre oameni;

    -        Abilitatea de a ramâne puternic si calm intr-un mediu stresant;

    -        Capacitate de multi-sarcina si de a lua initiative.

    Descrierea jobului

    Principalele sarcini si responsabilitati:

    -        Coordonare echipa formata din 3-5 persoane intr-un mediu de call center

    -        Recrutarea, integrarea si formarea echipei;

    -        Organizarea de intalniri cu membrii echipei pentru motivarea si evaluarea activitatii;

    -        Mentinerea relatiei cu alte departamente si colaborarea constanta cu managerul direct;

    -        Mentinerea standardelor la nivel inalt atat cu clientul extern, cat si cu cel intern;

    -        Acordarea atentiei si sprijinului necesar pentru a asigura functionarea cu succes a compartimentului gestionat;

    -        Monitorizarea proceselor de dezvoltare/crestere a satisfactiei clientului;

    -        Contributie la mentinerea si cresterea scoruri ridicate pentru indicele de satisfactie a clientilor (CSI) al producatorului si al service level (SL) imbunatatirea continua a departamentului pentru a dezvolta serviciile catre clienti in cadrul grupului de companii in ansamblu;

    -        Supravegherea respectarii si aplicarii procedurilor interne.

  • Operator Call Center

    Candidatul Ideal
    Esti pasionat de domeniul auto?
    Esti o persoana careia ii face placere sa vorbeasca la telefon, dornica sa ofere informatii clientiilor despre serviciile Radacini?
    Iti doresti sa lucrezi intr-o organizatie moderna, care sa te ajute sa te dezvolti? Atunci…locul tau este in Radacini!

    Descrierea jobului

    Daca doresti sa te alaturi echipei noastre:

    -        ai cunostinte de Ms Office;

    -        ai excelente abilitati de comunicare, atenta la detalii, atitudine pozitiva si optimism;

    -        ai disponibilitate de a lucru intr-un mediu dinamic;

    -        ai capacitatea de a te adapta diferitelor tipologii de clienti, pentru a te plia pe nevoile acestora;

    Te asteptam in echipa Radacini, pentru a te ocupa de:

    -        efectuarea programarilor clientilor in cadrul service-urilor;

    -        preluarea reclamatiilor primite din partea clientilor si redirectionarea acestora catre departamentele abilitate;

    -        oferirea de informatii despre produsele si servicile firmei;

    -        actualizarea informatiilor despre clienti (adresa, numar de telefon, persoana de contact etc.) si introducerea datelor clientilor noi;

    -        contactarea telefonic a clientului in cazul in care apar modificari cu privire la programare/solicitare;

    -        completarea rapoartelor in legatura cu apelurile primite;

    -        respectarea standardelor interne.

  • Reprezentant Zonal Vanzari - Moldova,Transilvania, Muntenia

    Candidatul Ideal

    -        Absolvent de studii superioare in domeniul tehnic sau inginerie;

    -        Abilitati de prezentare, negociere si vanzare;

    -        Orientare catre client si rezultate, organizat si responsabil;

    -        Experienta anterioara in vanzari este binevenita;

    -        Limba engleza la nivel mediu, alte limbi de circulatie innternationala reprezinta un avantaj;

    -        Permis de conducere categoria B;

    -        Disponibilitate pentru calatorii nationale;

    -        Cunostinte PC.

    Descrierea jobului

    Responsabilitati

    -        Implementarea strategiei si a planului de vanzari al companiei pe zonele alocate;

    -        Consillierea clientilor in alegerea echipamentului potrivit si prezentarea produselor si serviciilor companiei;

    -        Stabilirea relatiilor pe termen lung cu partenerii nostri;

    -        Atingerea obiectivelor lunare, trimestriale si anuale

  • Inginer/tehnician diagnoza pentru utilaje - Transilvania, Muntenia

    Candidatul Ideal

    -        Experienta in domeniul tehnic;

    -        Cunostinte de mecanica, electrica si/sau hidraulica;

    -        Competente de identificare si solutionare a problemelor tehnice aparute la utilaje si la componentele acestora;

    -        Abilitati de utilizare a calculatorului;

    -        Limba engleza la nivel mediu – necesita intelegerea manualelor utilajelor;

    -        Permis de conducere categoria B;

    -        Disponibilitate pentru calatorii nationale (50% din timpul de lucru).

    Descrierea jobului

    -        Diagnosticarea si solutionarea problemelor tehnice identificate;

    -        Intocmirea necesarului de piese pentru efectuarea reparatiilor;

    -        Efectuarea de reparatii si punerea in functiune a utilajelor;

    -        Intretinerea periodica a utilajelor, atat la client cat si in atelier.