Economist - departament financiar
Cunostinte:
- Cunostinte avansate de MS Office (Word, Excel, Outlook);
- Experienta in domeniu
- Gestionarea sistemelor financiar contabile
Principalele sarcini si responsabilitati:
- Asigurarea in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar-contabile;
- Realizare centralizatoare, rapoarte de activitate specifice postului;
- Urmarirea si operarea documentelor de incasari si plati prin banca;
- Asigurarea desfasurarii ritmice a operatiunilor de decontare cu furnizorii si beneficiarii;
- Urmarirea circuitului documentelor si respectarea procedurilor de lucru ale unitatii;
- Pregateste lista platilor in conformitate cu documentele suport si cu soldurile bancare;
- Inscrie in registre operatiunile efectuate (ordine de plata, remiteri bancare, emitere facturi, evidenta incasari);
- Verifica incasarile, provenienta si distribuirea acestora
- Va intocmi situatii financiare cu privire la: plati/ incasari/ solduri/ fise/ reconcilieri/ restituiri/ restante, in functie de cerintele business-ului;