Operator Arhiva Documente

BUCURESTI
RESURSE UMANE

Căutăm o persoană riguroasă și organizată care să se alăture echipei noastre pentru a gestiona arhiva de resurse umane a fostilor angajați. Rolul presupune extragerea informațiilor din documente istorice, în special din statele de plată, și redactarea adeverințelor de vechime pentru foștii angajați ai companiei.

 

Ne dorim o persoană care:

  • Are atenție sporită la detalii și acuratețe în prelucrarea datelor
  • Gândește logic și are o bună capacitate de analiză și organizare
  • Este capabilă să lucreze cu volume mari de informații și documente
  • Are cunoștințe de bază în domeniul administrativ sau HR (constituie un avantaj)
  • Cunoaște Microsoft Excel și este familiarizată cu lucrul cu documente scrise

 

Responsabilități principale:

  • Colectarea și prelucrarea informațiilor din documentele de personal arhivate ( 1978 ), pentru gestionarea solicitărilor din arhivă
  • Extragerea și centralizarea datelor (fizic și în Excel), precum: detalii salariale, sporuri etc., din dosarele de personal, statele de plată și alte documente justificative
  • Elaborarea adeverințelor de vechime și pentru grupe de muncă, solicitate de foștii salariați
  • Arhivarea documentelor angajaților activi și transpunerea acestora în format electronic
  • Pregătirea documentelor pentru scanare: decapsare, îndepărtarea elementelor metalice, îndreptarea colțurilor, lipire etc.
  • Manipularea și etichetarea cutiilor și dosarelor
  • Sortarea documentelor (după tip, departament etc.) și ordonarea acestora (alfabetic, cronologic etc.)