Operator Call-Center
Experienta de minim 6 luni in activitatea de call-center (reprezinta avantaj);
Program: full-time
Locatia: Sector 6
Cunostinte:
- Operare MS Office;
- Flexibilitate, dinamism si rapiditate in adaptarea la cerintele companiei;
- Persoana determinata, organizata, atenta la detalii;
- Abilitati de comunicare si relationare prin telefon sau in scris;
Obiectivele postului:
- Asigura interfata intre clienti si companie;
- Contacteaza ︁︀︂︃︃︉︆︆︄si raspund solicitarilor transmise prin posta electronica sau prin telefon, despre bunurile, serviciile si politicile organizatiei;
- Furnizeaza informatii sau indruma persoanele catre alte surse.
Principalele sarcini si responsabilitati:
- Gestionarea corespondentei speciale catre clienti;
- Actualizarea datelor clientilor in aplicatia informatica;
- Initierea apelurilor telefonice sau scrierea e-mailurilor catre clienti cu scopul stabilirii/confirmarii programarilor;
- Activitate follow-up pentru clientii grupului;