Operator Call-Center

BUCURESTI
RELATII CLIENTI


Experienta de minim 6 luni in activitatea de call-center (reprezinta avantaj);

Program: full-time

Locatia: Sector 6

Cunostinte:

  • Operare MS Office;
  • Flexibilitate, dinamism si rapiditate in adaptarea la cerintele companiei;
  • Persoana determinata, organizata, atenta la detalii;
  • Abilitati de comunicare si relationare prin telefon sau in scris;

Obiectivele postului:

  • Asigura interfata intre clienti si companie;
  • Contacteaza ︁︀​︂︃︃​︉︆​︆︄si raspund solicitarilor transmise prin posta electronica sau prin telefon, despre bunurile, serviciile si politicile organizatiei;
  • Furnizeaza informatii sau indruma persoanele catre alte surse.

Principalele sarcini si responsabilitati:

  • Gestionarea corespondentei speciale catre clienti;
  • Actualizarea datelor clientilor in aplicatia informatica;
  • Initierea apelurilor telefonice sau scrierea e-mailurilor catre clienti cu scopul stabilirii/confirmarii programarilor;
  • Activitate follow-up pentru clientii grupului;