Design interior: aspect spațios, de înaltă calitate, operare simplă, intuitivă
Și interiorul are linii clare și este caracterizat printr-un aspect de înaltă calitate, un sistem Infotainment a cărui operare este intuitivă, cu reglare clasică a volumului audio și un panou separat de operare pentru climatizare. Volumul de depozitare este generos, cuprins între 490-1.330 de litri, o valoare ce o depășește pe cea oferită de clase superioare de autovehicule. 

Db2023au00181 Large

Dezvoltarea modelului ID. 2all este bazată pe cea mai recentă etapă evolutivă a configurației electrice (MEB). Kai Grünitz, membru al consiliului de conducere al mărcii, responsabil cu dezvoltarea tehnică: "Modelul ID. 2all va fi primul autovehicul MEB cu tracțiune față. Exploatăm flexibilitatea uriașă oferită de configurația noastră electrică (MEB) și vom stabili noi standarde în ceea ce privește tehnologia și utilitatea cotidiană prin configurația electrică MEB Entry." 

Datorită platformei MEB Entry îmbunătățite, modelul ID. 2all este echipat cu o propulsie, baterie și tehnologie de încărcare deosebit de eficiente. Are un motor de propulsie electrică puternic, ce oferă 166 kW/226 CP și va dispune de o autonomie calculată conform WLTP de până la 450 de kilometri.

Db2023au00185 Large

Thomas Schäfer, CEO al Volkswagen autoturisme: "Transformăm compania rapid și fundamental - cu obiectivul clar de a face din Volkswagen o adevărată Marcă Adorată. ID. 2all demonstrează unde dorim să ducem marca. Dorim să fim aproape de client și să oferim tehnologie de top în combinație cu un design fantastic. Implementăm transformarea în ritm alert pentru a aduce tuturor mobilitatea electrică."

Volkswagen va prezenta versiunea pentru producție a modelului ID. 2all pentru piața europeană în 2025. Obiectivul este un preț de pornire mai mic de 25.000 de euro. 

Db2023au00180 Large

Marca Volkswagen continuă povestea de succes a mașinilor sale compacte în era mobilității electrice și oferă o primă privire asupra unui Volkswagen complet electric ce costă sub 25.000 de euro prin modelul concept ID. 2all. Informații inițiale: tracțiune față, autonomie de până la 450 km, caracteristici tehnice inovatoare precum Travel Assist, IQ.LIGHT sau Planificare traseu pentru autovehicule electrice și un nou limbaj al designului Volkswagen. Versiunea care va intra în producție va fi bazată pe configurația electrică MEB Entry și este unul dintre cele zece modele electrice noi pe care Volkswagen le va lansa până în 2026.

Db2023au00184 Large
  • ID. 2all etalează noul limbaj al designului Volkswagen, prezentând versiunea pentru producție din 2025
  • Autonomie de până la 450 km, spațios ca un Golf, ieftin ca un Polo
  • Inovații premium precum Travel Assist, IQ.LIGHT sau Planificare traseu pentru autovehicule electrice 
  • Versiunea care va intra în producție va fi bazată pe noua configurație electrică MEB Entry
  • Accelerarea ofensivei electrice: zece modele noi până în 2026


Volkswagen New Id 2all

Design exterior: chip prietenos, foarte dinamic și noul stâlp C specific
Un element al acestui nou limbaj de design este construcția stâlpului C, dezvoltat pentru primul Golf. ID. 2all este primul Volkswagen cu o nouă interpretare a acestei caracteristici. Alte caracteristici ale designului acestui model concept includ o caroserie cu o postură clară și puternică pe roți, un chip prietenos, o porție bună de dinamism și eleganță atemporală. 

Ofensivă electrică accelerată: zece modele electrice noi până în 2026
Versiunea pentru producție a modelului ID. 2all este una dintre cele zece versiuni electrice noi care urmează să fie lansate de Volkswagen până în 2026. Doar anul acesta vom vedea prezentarea noului ID.32, a modelului ID. Buzz cu ampatament lung3 și a modelului ID.74. Va urma un SUV electric compact în 2026 și, în ciuda tuturor provocărilor, Volkswagen lucrează și la o mașină electrică cu un preț de sub 20.000 de euro. Astfel, producătorul de autovehicule va deține cea mai largă gamă de autovehicule electrice comparativ cu competitorii săi, iar compania urmărește să obțină o cotă de piață de pentru mașini electrice de 80% în Europa. Volkswagen autoturisme și-a bazat anterior calculele pe o cotă de 70%.