MAZDA MX-5 2023 MAI RAFINATĂ ȘI NOI ECHIPĂRI
- • Noi opțiuni de culoare la exterior, interior și soft top.
- • Disponibil în trei niveluri de echipare distincte și în două ediții speciale.
MAZDA MX-5 2023 - MAI RAFINATĂ ȘI CU O NOUĂ STRUCTURĂ DE ECHIPARE
Mazda MX-5 2023 vine cu noi culori ale caroseriei, pentru soft-top și noi niveluri de echipare cu specificații complete și pentru versiunile de bază.
În locul culorii Polymetal Grey, noului model MX-5 i se adaugă nuanța Zircon Sand, iar capota soft top a autovehiculului, care se deschide și se închide instantaneu, este acum disponibilă în finisaj maro, în locul celui roșu.
Noua structură cu trei variante de dotări oferă acum clienților posibilitatea să aleagă între liniile de echipare Prime-Line, Exclusive-Line și vârful de gamă Homura. Modelele Exclusive-Line și Homura pot fi echipate cu un pachet opțional de asistență pentru șofer, care îmbogățește suita de tehnologii de siguranță i-Activsense, deja cuprinzătoare.
Nivelul de echipare Homura include numeroase detalii care exprimă un sentiment de sportivitate, alături de scaune Recaro și capace de oglinzi retrovizoare negre. Modelele Homura cu motor Skyactiv-G de 2l și 184 CP sunt echipate suplimentar cu un sistem de frânare Brembo, amortizoare Bilstein, o bară stabilizatoare și jante din aliaj BBS forjate. De asemenea, în gamă se adaugă Homura cu motor Skyactiv-G de 1.5l și 132 CP cu jante din aliaj RAYS.
Mazda a prezentat și două noi versiuni speciale, Kazari și Kizuna, identificate prin combinații unice de culori: Kazari are tapițerie din piele Nappa Terracotta, soft top maro și hard top negru, în timp ce Kizuna îmbină tapițeria din piele albă Nappa cu un soft top albastru și un hard top negru. Ambele modele sunt echipate standard cu sistemul Driver Assistance.
Motorul Skyactiv-G de 1.5l și 132 CP este acum disponibil pentru întreaga gamă MX-5, iar transmisia automată este disponibilă exclusiv pe variantele Skyactiv-G 2l RF Special Edition.
Popularitatea Mazda MX-5, atât de lăudat de critici, continuă să crească și astăzi, după mai bine de trei decenii și 1,1 milioane de modele vândute. Totul, cu un motiv bine întemeiat: mașina care a fost premiată la World Car Design of the Year a evoluat de-a lungul anilor în ritm alert, dar a rămas întotdeauna fidelă filosofiei Jinba Ittai, care pune șoferul și mașina în armonie deplină.