Opel a dezvăluit o nouă interpretare a emblemei sale iconice, "Blitz", care va fi prezentă pe vehiculele de serie începând din 2024. Aceasta va continua să formeze un element central al Opel Compass, una dintre caracteristicile principale ale filosofiei de design ale producătorului auto cu sediul în Rüsselsheim. 


Fulgerul - sau "Blitz" în germană - este strâns asociat cu electricitatea și este emblema ideală pentru a simboliza abordarea Opel față de era electromobilității.


"Blitz-ul nostru este mai relevant ca niciodată. Nu numai că simbolizează angajamentul nostru față de democratizarea inovației și mobilității, ci transmite și angajamentul nostru de a deveni o marcă complet electrică în Europa până în 2028. Anul acesta, vom avea deja 15 modele electrice în portofoliu și putem spune cu mândrie că Opel este electric", a declarat CEO-ul Opel, Florian Huettl.


"Blitz-ul este simbolul filosofiei noastre: Indraznet și Pur. Noul "Blitz" ascuțit și încrezător oferă logo-ului nostru un aspect progresiv și modern.", a declarat Mark Adams, vicepreședinte al departamentului de design.


Producătorul auto german va lansa treptat noul "Blitz" în portofoliul său de produse în următorii ani, cu primul vehicul de serie care va avea noul aspect în 2024. Cu toate acestea, CEO-ul Opel, Florian Huettl, a anunțat că noul emblemă va fi prezentat în mod proeminent încă din acest an. 

noul logo Opel