Pentru iluminarea puternică a drumului

În pachetele sale de specificații premium, Passat Variant va fi oferit cu o nouă generație de faruri IQ.LIGHT LED. Aceste faruri puternice sunt mai plate decât versiunea anterioară și au o nouă fază lungă de înaltă performanță, cu o rază de acțiune de aproximativ 500 de metri. În spate, noul model are o bandă LED orizontală continuă pentru grupurile de lumini din spate.


TDI, TSI, eTSI si eHybrid


Datorita MQB evo, sunt posibile diferite tipuri de acționare pentru noua variantă Passat. Acesta va fi oferit cu motoare turbodiesel (TDI), motoare turbo pe benzină (TSI), motoare mild hybrid turbo pe benzină (eTSI) și sisteme hibride plug-in (eHybrid). 

Autonomia electrică a noilor hibrid plug-in a fost mărită până la 100 de kilometri. În plus, încărcarea AC va fi mai rapidă în toate versiunile eHybrid, iar încărcarea DC va fi posibilă și ca standard pentru prima dată.


Noul Passat Variant

Noul DCC Pro și integrarea Vehicle Dynamics Manager

Numeroase măsuri individuale îmbunătățesc trenul de rulare al noului model: rigiditate crescută a inclinarii usoare a rotilor din fata și direcție mai mare a forței laterale a punții din spate cu patru brațe (stabilitate sporită a osiei spate și, prin urmare, siguranță sporită la conducere), o nouă configurație de direcție electromecanică, bare anti-ruliu și amortizoare modificate și adaptări pentru diferite jante. Raportul de direcție mai direct și ampatamentul mai lung al noului Passat Variant au un efect pozitiv suplimentar asupra caracteristicilor de conducere. Volkswagen oferă, de asemenea, o generație mai dezvoltată a controlului adaptiv al șasiului pentru bestsellerul său: optionalul DCC Pro cu amortizoare cu două supape. Acest sistem reacționează continuu la suprafața drumului și la situația de conducere, ținând cont în același timp de parametri precum direcția, frânarea și manevrele de accelerare. Amortizarea ideală este calculată pentru fiecare roată și ajustată la amortizoare în fracțiuni de secundă. Șoferul are opțiunea de a regla DCC pentru a se potrivi preferințelor individuale – de la foarte confortabil la foarte sportiv. Cu alte cuvinte: mai mult confort și mai multă dinamică. Vehicle Dynamics Manager face, de asemenea, parte din echipamentul standard – un sistem MQB care și-a sărbătorit debutul pe actualul Golf GTI02. Sistemul controlează funcțiile blocajelor diferențialelor electronice (XDS) și ale componentelor dinamice laterale ale amortizoarelor controlate din sistemul DCC Pro.

Datorită Vehicle Dynamics Manager, manevrarea este mai neutră, mai stabilă, mai agilă și mai precisă prin intervențiile de frânare și prin reglarea selectivă pe roata a durității amortizorului.


Noul Passat Variant Imagine Laterala

Nou concept de display si operare

Noua arhitectură interioară a lui Passat Variant implementează în mod sistematic feedback-ul de la clienții Volkswagen cu scopul de a face operarea cât mai intuitivă posibil. Noul Passat Variant va fi lansat, așadar, cu un sistem de bord și de infotainment nou dezvoltat. Noul display standard de infotainment măsoară 32 cm (12,9 inchi). De asemenea, va exista un nou display de 38 cm (15 inchi) ca opțiune sau în funcție de echipament. Cursoarele tactile iluminate din spate sunt situate sub display-ul sistemului de infotainment și sunt folosite pentru a regla funcții precum temperatura interioară și volumul. Volkswagen va oferi opțional și un nou head-up display care proiectează informațiile pe parbriz și astfel în spațiul virtual din fața vehiculului. În plus, volanul multifuncțional are din nou butoane – pentru a face operarea și mai ușoară.


Mai mult spațiu în spate

Noul Passat Variant este mult mai mare decât predecesorul său. Noua lungime (cu 14 centimetri mai mult) mărește spațiul pentru picioare cu încă 5 centimetri. Capacitatea portbagajului este, de asemenea, crescută cu 40 de litri până la 690 de litri (când este încărcată până la înălțimea spătarelor banchetei din spate), și chiar cu 140 de litri până la 1920 de litri când bancheta din spate este rabatată.


Interior Passat Variant

Noul Passat Variant își celebrează premiera mondială la sfârșitul lunii august, iar Volkswagen publică acum primele detalii ale noii generații Passat. Noul model este echipat cu o serie de inovații, precum un concept intuitiv de display și de operare, un interior de calitate înaltă, un nou sistem de control adaptabil al șasiului, scaune de primă clasă și sistem plug-in hibrid cu autonomie de 100 km. Noul Passat va fi lansat în primul trimestru al anului 2024. Este a noua generație a uneia dintre cele mai de succes mașini de dimensiuni medii din lume, cu peste 50 de ani de istorie și cu peste 30 de milioane de exemplare vândute. Kai Grünitz, membru al Consiliului de Management responsabil cu Dezvoltarea, a declarat: “Cu noul Passat, am acordat o mare importanță confortului ridicat de călătorie pe care clienții îl vor simți imediat. Printre altele, acest lucru este asigurat de ampatamentul mai lung și de noul control adaptiv al șasiului cu amortizoare cu două supape. În același timp, noul nostru concept de display și operare este foarte intuitiv. Scaunele cu masaj cu climatizare controlată ilustrează standardul nostru premium în interior.”

 

Arhitectura interiorului a fost reproiectată pe baza unui nou concept. Datorită materialelor de înaltă calitate și a izolației fonice eficiente, calitatea generală și confortul sunt duse la un nou nivel. Scaunele din față ergoActive vor fi disponibile opțional. Acestea au reglare electrică (până la 14 direcții, în funcție de model și de echipament), precum și funcții de masaj și aer condiționat configurate diferit.

Noul Volkswagen Passat Variant

A noua generație de Passat va fi mai mare și mai confortabilă

• Sistem hibrid plug-in cu o autonomie de până la 100 de kilometri.

• Mai mult confort în timpul călătoriilor lungi, datorită calității înalte, a noilor scaune ergoActive și a noului control adaptabil al șasiului.

• Noua generație de bord și de infotainment pentru o operare intuitivă și clară.

Noul Passat Variant