Autoturisme Volkswagen și Volkswagen Autovehicule Comerciale prezintă astăzi în Hamburg în premieră mondială noile ID. Buzz și ID. Buzz Cargo1.
- - Design: ID. Buzz aduce șapte decenii de cunoștințe despre Bulli în epoca software-urilor și digitalizării.
- - Software: cea mai nouă versiune aduce cu sine cele mai moderne sisteme de asistență precum "Travel Assist cu mass location data" și parcare automatizată pentru această serie constructivă.
- - Încărcarea: ID. Buzz poate fi încărcat pe drum prin tehnologia "Plug & Charge" cu până la 170 kW, într-un mod deosebit de simplu.
- - Acumulator de energie: încărcarea bidirecțională (Vehicle-to-Home) permite modelului ID. Buzz integrarea în sistemul energetic al casei.
- - Oferta de spațiu: ID. Buzz oferă spațiu pentru cinci persoane și 1.121 litri de bagaje - iar în versiunea Cargo, pentru doi europaleți.
- - Lansarea pe piață: în Europa în toamna anului 2022. Vânzarea prealabilă va demara în primele țări deja din luna mai.
Wolfsburg/Hannover - Autoturisme Volkswagen și Volkswagen Autovehicule Comerciale prezintă astăzi în Hamburg în premieră mondială noile ID. Buzz și ID. Buzz Cargo1. Cu prima serie constructivă de microbuze și Transporter propulsată exclusiv electric din Europa, Volkswagen oferă o nouă soluție pentru mobilitatea sustenabilă și fără emisii de CO2. ID. Buzz va fi furnizat cu cel mai recent software ID. și stabilește noi standarde în segmentul său, prin cele mai moderne sisteme și funcții de siguranță, confort și încărcare.
Ralf Brandstätter, Președintele consiliului de administrație Autoturisme Volkswagen: "Modelul ID. Buzz este o adevărată emblemă pentru epoca electrificării. O mașină pe care numai Volkswagen o poate produce. În anii 50, Volkswagen Bulli a reprezentat un nou sentiment de libertate, independență și emoții intense la volan. Modelul ID. Buzz preia aceste sentimente și le aduce în vremurile noastre: fără emisii, sustenabil, complet interconectat și pregătit deja de pe acum pentru următorul capitol semnificativ - deplasarea autonomă. Cu această mașină reunim pentru prima dată într-un produs subiectele cheie ale strategiei noastre ACCELERATE."
Carsten Intra, Președintele consiliului de administrație al mărcii Volkswagen Autovehicule Comerciale, completează: "Ambele versiuni ale modelului ID. Buzz sunt inovatoare din punct de vedere al sustenabilității: sunt produse și livrate cu un bilanț de CO2 neutru. În plus, se utilizează materiale plastice reciclate, iar în interior nu există piele de origine animală. "În plus: "Modelul ID. Buzz se va utiliza pentru concepte viitoare de mobilitate autonomă precum Ridepooling - un serviciu E-Shuttle al filialei noastre MOIA, accesibil prin intermediul unei aplicații. Modelul Bulli electric este așadar și parte a viitorului traficului urban."
La fel ca toate modelele familiei ID. de la Autoturisme Volkswagen, și modelul ID. Buzz, produs de către Volkswagen Autovehicule Comerciale în Hanovra, se bazează din punct de vedere tehnic pe configurația electrică a concernului. Prima platformă de serie mare la nivel mondial scalabilă pentru mașini complet electrice reprezintă baza pentru diversele modele și segmente ale mărcii. Arhitectura sa permite o dezvoltare evolutivă a software-ului și tehnologiei, de care pot beneficia atât modelele noi, precum ID. Buzz, cât și modele deja livrate, prin actualizări Over-the-Air.
Software ID. de cea mai nouă generație cu funcții de asistență și încărcare noi.
Confortul și siguranța noii serii constructive sunt perfecționate prin sistemele sale de asistență. Astfel, în modelele ID. Buzz și ID. Buzz Cargo există ca standard sistemul local de avertizare "Car2X", care utilizează semnalele altor autovehicule și ale infrastructurii rutiere pentru a identifica pericolele în timp real. De asemenea standard: asistentul pentru frânare de urgență "Front Assist", iar în microbuz, asistentul pentru menținerea benzii "Lane Assist". Prin noul software, și funcții de asistență noi sunt integrate în familia ID. : opțional este disponibil sistemul "Travel Assist cu mass location data", care permite deplasarea parțial automatizată pe întreaga plajă de viteze și, pentru prima dată, schimbarea asistată a benzilor pe autostradă. De asemenea nouă: funcția memorie pentru intrarea automatizată în parcare, pe un traseu memorat anterior.
Capacitate de încărcare de până la 170 kW, Plug & Charge și încărcare bidirecțională.
La nivel european, ID. Buzz și ID. Buzz Cargo sunt lansate cu o baterie de 77 kWh (capacitate energetică brută: 82 kWh). Bateria alimentează cu curent un motor electric de 150 kW, care - la fel ca odinioară motorul boxer la modelul T1 - propulsează puntea spate. Datorită bateriei integrate în profunzime în podeaua tip sandwich și propulsorul electric ușor, rezultă o repartizare optimă a greutății și un centru de greutate coborât al autovehiculului. Ambii factori optimizează manevrabilitatea și agilitatea. Bateria litiu-ion poate fi încărcată la stații Wallbox și puncte de încărcare publice cu curent alternativ de 11 kW (CA). Cu o mufă CCS la o stație de încărcare rapidă CC (curent continuu), capacitatea de încărcare crește până la 170 kW; bateria fiind astfel încărcată în 30 de minute de la 5 la 80 de procente. În plus, prin cel mai recent software ID., seria constructivă va oferi în viitor și funcția "Plug & Charge". Pentru aceasta, ID. Buzz se autentifică prin intermediul ștecărului de încărcare la stațiile de încărcare rapidă CC cu standard ISO 15118, realizând astfel transferul tuturor datelor necesare cu punctul de încărcare - un plus la capitolul confort. Încărcarea bidirecțională permite modelului ID. Buzz să alimenteze rețeaua casnică a clientului (Vehicle-to-Home) cu energia în surplus din baterie. Transferul de curent și comunicarea se realizează prin intermediul unei stații Wallbox DC BiDi speciale.
Design emblematic: ID. Buzz este noul chip al unei mobilități sustenabile.
Cadrul vizual al acestei tehnologii inovatoare este designul unic al modelului ID. Buzz. "Modelul T1 - un simbol al anilor 1950 - le-a oferit oamenilor mobilitate și libertate. Cu ID. Buzz, aducem ADN-ul modelului T1 în vremurile noastre și astfel, în era mobilității electrice" spune Jozef Kabaň, Director Volkswagen Design. "Modelul ID. Buzz aduce înapoi pe șosea un val de simpatie și apropierea de oameni", mai adaugă designerul șef. Iar ceea ce face modelul ID. Buzz să fie atât de unic, sunt proporțiile sale. Kabaň construiește puntea spre modelul clasic: "În T1 stau practic pe puntea față - nu există ieșire în consolă în față. Ținând cont de relevanța pentru siguranță și de tehnologiile implicate, și modelul ID. Buzz are ieșirea în consolă foarte scurtă." Designerul rezumă: "Modelul ID. Buzz este atemporal, sustenabil și totuși extrem de funcțional - iar asta îl face unic." În plus, un element dintotdeauna specific al acestei serii constructive este partea frontală emblematică, cu capota în formă de V, între carismaticele faruri cu leduri. Și același lucru se poate spune și despre vopseaua bicoloră opțională.
Interior proiectat prietenos și generos, pentru o viață în mișcare. Șoferul și pasagerii modelului ID. Buzz experimentează noua senzație Bulli într-un habitaclu conceput cu generozitate. Tipic Bulli: structura este foarte clară, conceptul este bine gândit și utilizarea spațiului este optimă: în ambientul relaxat, prietenos, al versiunii microbuz, cinci persoane dispun de spațiu suficient pentru călătorii și pentru bagajele lor (volum de 1.121 de litri). La rabatarea celui de-al doilea rând de scaune, volumul de încărcare crește până la 2.205. La alegere, două sau trei locuri în față și un perete despărțitor spre spațiul de încărcare de 3,9 m3 definesc modelul ID. Buzz Cargo. Modelul Transporter cu zero emisii poate prelua transversal doi europaleți încărcați.
Ampatament lung, caroserie compactă, amprentă a autovehiculului exploatată la maxim. Modelul ID. Buzz și modelul ID. Buzz Cargo sunt caracterizate prin ampatamentul lung, de 2.988 mm; această valoare este echivalentă cu cea a modelului actual T6.1. Lungimea ambelor versiuni este de 4.712 mm. Prin ampatamentul foarte mare raportat la lungimea totală, amprenta autovehiculului este exploatată optim. Ambele versiuni ale modelului ID. Buzz au înălțimi cuprinse între 1.937 mm și 1.938 mm, inclusiv antena de plafon, în funcție de echipare. Cu cei 1.985 mm, noul model este cu 81 mm mai lat decât un T6.1. Pe de altă parte, cercul de bracare este neobișnuit de mic, de numai 11,1 metri.
Primul microbuz cu valoarea cw a unui autoturism. Deja de la primul T1, primul Bulli, designul a fost subordonat funcționalității. Form follows function - acest motto central al construcției de automobile este valabil și pentru designul modelului ID. Buzz. Formele clare, emblematice, sunt în contrast cu aerodinamica excelentă: ID. Buzz atinge o valoare cw de 0,285, ID. Buzz Cargo o valoare de 0,29. Acest lucru scade consumul de energie și crește autonomia.
Made in Germany. Seria constructivă ID. Buzz este produsă de către Volkswagen Autovehicule Comerciale în fabrica principală din Hanovra. Majoritatea modulelor de propulsie electrice furnizate acolo va fi produsă de asemenea - în acest caz, de către partea independentă a grupului, Volkswagen Group Components - în Germania, la cele mai înalte standarde calitative. Din 2022, fabrica din Hanovra a grupului face parte din cercul locațiilor înalt tehnologizate pentru producția de autovehicule complet electrice. La modul general, Volkswagen Autovehicule Comerciale a demarat un proces de transformare, pentru a putea oferi în viitor un număr tot mai mare de modele electrificate. Acolo, în Hanovra, unde odinioară se producea seria constructivă Bulli, astăzi sunt create trei produse Bulli în paralel - dintre care două electrice. Modelele ID. Buzz și ID. Buzz Cargo părăsesc banda de fabricație ca autovehicule cu zero emisii - fiind dovada unei decizii de mobilitate prin care proprietarii lor pot întâmpina provocările climaterice ale timpurilor noastre.
Vânzările prealabile în Europa încep în luna mai, lansarea pe piață va avea loc în toamnă. ID. Buzz și ID. Buzz Cargo vor ajunge pe piețele din primele țări europene în toamna acestui an; demararea vânzării prealabile este planificată deja pentru luna mai. Volkswagen of America va demara în plus, cu ID. Buzz, revenirea așa numitului Microbus în SUA și Canada.
1ID. Buzz/ID. Buzz Cargo - autovehiculele sunt concepte pregătite pentru producția de serie și nu sunt încă disponibile spre vânzare.
Volkswagen Autovehicule Comerciale - strategia de marcă GRIP 2030
Strategia companiei Volkswagen Autovehicule Comerciale (VWN) GRIP 2030 descrie viziunea companiei până la finele acestui deceniu. Pilonii principali ai acestei strategii sunt: G = Growth (creștere), R = Responsibility (responsabilitate), I = Innovation (inovație), P = People (oameni). Prin GRIP 2030, VWN profită de oportunitățile oferite mărcii de mega-tendințele de sustenabilitate, urbanizare, digitalizare și transformări sociale. Până în 2030, peste 55 la sută dintre autovehiculele noastre din Europa vor fi autovehicule electrice cu baterii, alimentate cu curent "verde". În aceste sens, ID. Buzz va juca un rol central pentru marcă, în anii ce urmează. Volkswagen Autovehicule Comerciale va fi în 2030 unul dintre principalii furnizori de soluții și servicii inteligente de mobilitate pentru familii și companii. Ne vom concentra pe viitor asupra utilizării acestor oferte - aducând astfel întreaga experiență a clientului în centrul acțiunilor noastre. Volkswagen Autovehicule Comerciale va fi în 2030 unul dintre furnizorii principali de soluții de mobilitate și transport asistate de software (MaaS &TaaS) și, prin dezvoltarea tehnologiei AD, oferă o componentă integrantă a strategiei NEW AUTO a concernului Volkswagen. În 2030, Volkswagen Autovehicule Comerciale va fi o companie agilă, orientată spre performanță și digitală, iar pe baza unei culturi puternice, avem succes și configurăm transformarea împreună. Toate dimensiunile strategice ale obiectivelor sunt integrate în misiunea ecologică a concernului Volkswagen și contribuie la aceasta. Astfel, sustenabilitatea este o componentă centrală a strategiei VWN GRIP 2030.
Autoturisme Volkswagen - strategia de marcă ACCELERATE
Prin strategia ACCELERATE, marca Volkswagen se adaptează din timp și în mod consecvent la schimbările mai profunde din industria automobilistică. Până în 2026, marca va investi 18 miliarde de euro în teme ale viitorului precum mobilitate electrică, hibridizare și digitalizare. În cadrul ofensivei sale electrice globale, Volkswagen va crește ponderea mașinilor complet electrice în vânzările la nivel european la peste 70 la sută. În SUA și China compania urmărește în același interval de timp obținerea unei ponderi a mașinilor electrice de 50 la sută. În acest scop, Volkswagen lansează în fiecare cel puțin un model de autovehicul electric. Obiectivul este electrificarea completă a întregii game de modele. Până cel târziu în 2050, Volkswagen dorește să aibă un bilanț climateric neutru. Concomitent, compania accelerează și în alte domenii majore de viitor: integrarea software-ului în autovehicul și experiența digitală a clientului devin competențe cheie importante. Prin modele comerciale bazate pe date, Volkswagen dorește să abordeze un nou grup de clienți și să obțină noi surse de venituri. În plus, Volkswagen dorește să ofere deplasarea autonomă cât mai multor oameni, până în 2030. Ceea ce subliniază poziția Volkswagen de cea mai dorită marcă pentru mobilitatea sustenabilă.